fredag 11 november 2016

Mitt hus

Mitt hus är utanför är tegelfärgad, storleken är 165 kvm stort. Direkt när man kommer in i mitt hus så kommer man in i hallen, sen direkt till vänster så är köket och till vänster så är det ett sovrum. Sen om man fortsätter längre in i huset så har du till vänster en tvättstuga till höger så finns det ett spelrum och sista rumet bakom tvättstugan det är ett gästrum. Mitt miljö tänk är att ha solpaneler på taket så att man inte behöver använda fossilabränslen för att få energi och på vintern så fungerar de till att fånga månljuset också. 
Jag har en dröm om huset, det är att kunna göra en utbyggnad på huset så att jag kan få ett riktigt vardags rum. 
Jag har bara en speciell detalj det är att jag har en knapp som höjer upp en gamingsetup från golvet.
Mitt hus för andra ska vara välkomnande till då dom kommer och hälsar på.//Justin Fox



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar