fredag 28 oktober 2016

Sture

Hej jag heter Sture jag är 35 år gammal jag gick journalisthögskola. Jag är singel och jag bor i utkanten av Alvik. Jag har bruna ögon och kort brunt hår en väldigt stor näsa har jag dom brukar kalla mig Zlatan pågrund av min näsa.

Jag har ljus hy. Jag gillar att gå utan byxor när jag är hemma men när jag går ut har jag nästan alltid en svart kostym med slips. Jag har väldigt mörk röst och pratar norrländska min släkt är från riksgränsen och dom pratar norska och svenska. Jag är ganska tjock och rätt så lång jag är ungefär 185 lång. Jag har ett husdjur det är min minigris Niklas. Jag bär alltid på telefon för att man måste vara aktiv.

Min största egenskap är att jag är grymt snabb på att skriva och har bra fantasi så jag skulle bli en perfekt journalist. Jag är utbildad journalist men ingen vill anlita mig men snart så. Jag tycker att nått tidnings företag ska anlita mig för att snart kan jag inte försörja mig jag vann på lotto när jag var 30 år gammal men snart är pengarna slut. Jag har väldigt dålig kondition. Jag är rädd för bananer därför att dom är gula och konstiga.

Jag tycker om Allsång På Skansen för man får liksom följa med i sångerna. Jag gillar inte sommar med Ernst det är så dålig kvalitet jag har skickat ett klagomål till dom flera gånger. Mina framtidsdrömmar är att bli en journalist på News of Alvik. Jag är arg på dom som kör motorcyklar vid mitt hus det låter så mycket och det luktar väldigt illa. Jag har en väldigt bra humor till exempel alla barn tittade på det brinnande huset utom Rut han tittade ut. Min mamma och pappa bor i huset bredvid mig jag brukar gå till dom och äta ibland får jag fika där. Mitt hus är ganska stort jag har två stora våningar.

Jag ska prov jobba på News of Alvik nästa vecka jag ska jobba där i en vecka och om det går bra ska jag få jobb där. Mina dagliga vanor är jag vaknar sen letar Pokémons och spannar på konstiga människor och sedan tv. En gång hittade jag en femhundring på Ica. Min favorit plats är på Ica för där kan man hitta pengar. Den värsta platsen som finns är hos min moster hon är väldigt läskig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar