fredag 28 oktober 2016

Hej jag heter Snaffe och jag är 25 år gammal och jag bor i utkanten av Alvik.
Jag har brunt och kort hår. Jag har lång näsa och blå gröna ögon.
Jag är väldigt krallig och mitt ansikte ser ut som en ölburk. Min hy är lite brunaktig men ändå ganska vit. Jag pratar svenska men ibland lite engelska.
På kvällarna brukar jag spela fotboll för att hålla igång. Jag tycker att det är roligt att spela fotboll. Mina kännetecken är att jag har tappat min lilltå i en strid med en jättestor pungråtta och att mitt huvud ser ut som en ölburk.
Mina egenskaper är att jag är bra på fotboll, matte och massa andra saker tillexempel jag fick toppbetyg i alla ämnena.
Men jag är dålig på att äta grönsaker, vara fotbollsmålvakt, bita i isglassar för att det är så kallt men det värsta är när det börjar ila i tänderna tycker jag och jag är dålig på att skriva med skrivstil för att det är så svårt. Har är rädd för grannens hund för att det är stor och läskig och jag tycker inte om ormar eller spindlar. Men jag tycker om att spela fotboll och hockey.  Jag är arg på min granne för att när jag ber han att sätta hans hund i en hundgård för att den är läskig så säljer han nej. Då blir jag arg.
Min familj består av min syster Stig, min mamma Sigurd  och min pappa Anders
Mina intressen är fotboll och hockey.
Min favorit plats är i Grekland/Rhodos i Faliraki för att det var där min första utomlands resa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar